Τα ΜΑΤ ψέκασαν διαδηλωτή στο πρόσωπο στην πανεργατική απεργεία της 5η Μάη

Δείτε και την ανακοίνωση της Επιτροπής Δικαιωμάτων του ΣΥΡΙΖΑ για τον τραυματισμό εργαζομένου του Δήμου Πειραιά από την ΕΛ.ΑΣ. , 12.05.10

Τα ΜΑΤ ψέκασαν διαδηλωτή στο πρόσωπο, Αυγή 11.05.10

Ψεκασμό εξ επαφής στο πρόσωπο μεγάλης ποσότητας χημικού με τη γνωστή «φυσούνα» δέχθηκε υπάλληλος του Δήμου Πειραιά στο απεργιακό συλλαλητήριο της 5ης Μάη, με συνέπεια να κινδυνεύει σήμερα να χάσει τμήμα της όρασής του.

Δεν πέρασαν παρά δύο μήνες από το γνωστό συμβάν ψεκασμού στη Βουλή του Μανώλη Γλέζου από αστυνομικό των ΜΑΤ και ένα νέο, πανομοιότυπο περιστατικό έρχεται στη δημοσιότητα. Αυτή τη φορά θύμα υπήρξε ο 48χρονος Περίανδρος Αθανασάκης, υπάλληλος του Δήμου Πειραιά στον τομέα της καθαριότητας. Όπως καταγγέλλει στην «Αυγή”, «στο μεγαλειώδες συλλαλητήριο της 5ης Μάη, συμμετείχα στην πορεία με τα συνδικάτα και συγκεκριμένα με το μπλοκ της ΠΟΕ-ΟΤΑ. «Βρισκόμασταν έξω από τη Βουλή, στο οδόστρωμα της Αμαλίας, όταν μια ομάδα ανδρών των ΜΑΤ ήλθε απρόκλητα κατά πάνω μας και άρχισε να μας κυνηγά. Εγώ βρισκόμουν μπροστά και ένας αστυνομικός με τη φυσούνα στα χέρια με ψέκασε από απόσταση 30 πόντων κατευθείαν στο πρόσωπο. Εκείνη τη στιγμή ένιωσα έντονη δυσφορία και συγχρόνως ένα φοβερό κάψιμο στο πρόσωπο».

Στη συνέχεια, περιγράφει ο κ. Αθανασάκης, «συνάδελφοί μου με μετέφεραν στο Γενικό Κρατικό της Νίκαιας, όπου ο γιατρός μόλις με είδε έμεινε έκπληκτος. Μου είπε ότι έχω δεχτεί μεγάλη ποσότητα χημικού και πως έχω υποστεί σοβαρό έγκαυμα στο πρόσωπο και τα μάτια. Ειδικά το αριστερό μάτι, έχει υποστεί βλάβη στον κερατοειδή και υπάρχει κίνδυνος να χάσω τμήμα της όρασής μου. Για τον λόγο αυτό μου έδωσε φάρμακα και ειδικά κολλύρια, ενώ το δέρμα του προσώπου μου έχει ξεφλουδίσει και βάζω αλοιφές για το έγκαυμα. Πήγα και σε δεύτερο γιατρό στο Τζάνειο νοσοκομείο, καθώς ανησυχώ πολύ και σήμερα φοράω έναν ειδικό φακό με την ελπίδα να μην χάσω την όρασή μου».

Ο κ. Αθανασάκης, που εργάζεται 26 χρόνια στον Δήμο Πειραιά, περιμένει τώρα το αναλυτικό πόρισμα από το Κρατικό της Νίκαιας και κατόπιν θα καταθέσει μήνυση και αγωγή κατά της ΕΛ.ΑΣ. Έχει επίσης ενημερώσει το σωματείο εργατοτεχνιτών Δήμου Πειραιά και το ίδιο θα κάνει προς την ΠΟΕ-ΟΤΑ.

~ από dikaiomatansyn στο 12 Μαΐου, 2010.

Σχολιάστε

 
